Nasze "Co się liczy w święta" z Brązową statuetką HX Awards

Ubiegłoroczne szaleństwo wspólne z firmą STARCOM pt.: "Co się liczy w święta" zostało docenione!

Nie możemy przeoczyć wielkiego sukcesu, jaki odnieśliśmy w globalnym konkursie Starcomu HX Awards. Dyplom akcji jest wielki na pół ściany. HX Award2
W konkursie było aż 300 zgłoszeń kampanii z całego świata a w kategorii Culture Starcom Polska otrzymało Brązową statuetkę HX Awards, za wspólną akcję Publicis Media „Co się liczy w święta”.
Wyzwaniem tej kampanii było wyróżnienie się z tłumu życzeń wysyłanych do klientów w okresie świątecznym. Chcieliśmy zapewnić im wyjątkowe doświadczenie - stania się częścią społeczności Starcomu i Publicis Media, dla której działania charytatywne są po bardzo ważne.
Stworzyliśmy film z udziałem drużyny biegaczy Publicis Media i jednej z podopiecznych Stowarzyszenia „mali bracia Ubogich”, opiekującego się osobami starszymi. - mówi szef Publicis Media.
Film został wysłany do partnerów, których Firma zaprosiła do dołączenia do zespołu, rejestrowania ich aktywności i „przekazania” sekund z biegu na cel naszej akcji.
Kampania osiągnęła olbrzymią skalę, zachęcając 530 osób do włączenia się w bieganie i zebrania 5,4 miliona sekund aktywności przekształconej w darowiznę w wysokości 50 000 PLN.
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w ten projekt zarówno w część produkcyjną jak i realizację (PM Runnersi szacun!), a w szczególności Piotrkowi Ruszakowi, Marcie Marchlewskiej, Emilowi Wiśniewskiemu oraz zespołowi Marcina Nieśmiałka w LqT.
Gratulacje przyszły także od Johna Sheehego, nowego, globalnego prezesa Starcomu oraz Kathy Kline, globalnej szefowej strategii w sieci PublicisMedia.